tisdag 18 januari 2011

Lådproblem..

Jag har letat länge efter stoora toalådor med huv och nu har jag äntligen hittat såna .. Beställde genast 2 st och nu har dom kommit till Sverige från England :)) Väntar med spänning för att se ifall dom är så stora som jag hoppas på..

Enda nackdelen är att dom är så låga i själva låd delen, men man kan väl inte få allt i en och samma låda..

Jag och Lena (min granne med fluffisar) har kommit på världens bästa låd idé, men den håller vi hemlig tills vi kommer på hur vi får såna *lol*

Bigga lådan från UK

2 kommentarer:

  1. Men Mira varför gör du bara inte ett lådskåp som så många andra fiffiga?? Bygg av Ikeas köksskåp eller av en hallkista med lock. Då kan du få i hur stor låda som helst! Och dessutom stannar sanden kvar där inne innan de lyckats ta sig ut =)
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Jag har denna låda till mina 3 stöddiga killar :-) den är superbra! Inköpt här i Uppsala för ett par år sedan!

    SvaraRadera