söndag 16 januari 2011

Show Tierp 8-9.1

Och så var det dags igen och packa sig i bilen med alla utställningsgrejerna och åka till Sverige.. Tyvärr ligger m/s Rosella på dock, så vi var tvugna att åka med Eckerölinjen och åka till Grisslehamn och bara så ni vet, så hatar jag att åka den vägen :) Men är man sugen på utställning, så vad gör man, hahaa..

Oftast när jag åker på show till Sverige, så sover jag hos min mamma kvällen före, och då brukar mina systrar komma dit för att få träffa oss en stund.. Vi har det riktigt bra där med ett eget sovrum till oss och min snälla mamma kliver upp med mig vid 4-5 tiden på lördagmorgon och kokar kaffe till mig innan det är dags för avfärd mot utställningen. Snacka om bra service!! Tack mamsen <3

Jag hade tänkt att fota på söndag, men jag hamnade att gå assistent, så det blev inte så många foton, tyvärr.. Men några lyckades jag ta iallafall :)


Vi håller kvar glittertemat januari ut :)

 Magen granskas noga att alla prickarna sitter rätt :)

Solace slappar i assistentens grepp

Nubia i panel på lördag

Helgens alla priser :)

Solace 2 x EX1, BIV-total sön, NOM sön och BIS sön

 Nubia 2 x CAC, BIV-total lör, NOM lör


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar