måndag 21 mars 2011

It's all about the tails..

Jag har ett knep för att snabbt kolla vem som är vem av katterna nattetid J

När vi går och lägger oss, så ligger Nubia på min vänstra sida, Solace på höger sida, Nikita mellan knäna och Lion går runt i sängen och kollar att alla lagt sig till rätta och efter det hoppar han upp i klätterträdet bredvid sängen och vakar över oss J

Men under natten så vet jag att dom rör på sig och då för att snabbt veta vem som ligger vart känner jag på svansen, hahaa..

Kort och tjock = Nikita
Medium + och medium = Lion
Medium och medium = Solace
Låång och smal = Nubia


2 kommentarer:

  1. Stackars Nubi.. avslöjad av sin råttsvans.. Hon skulle varit en cornish..=P

    SvaraRadera
  2. Nåå, inte gör det något att svansen är lite råttlik, den är myysig *luuuv*
    När en domare påpekar att den är låång brukar jag snabbt kontra med att hela hon är lång och demonstrera detta genom att dra ut henne lite extra ;) Efter det brukar dom skriva att svansen passar kroppen, hahaa :))

    SvaraRadera