fredag 3 juni 2011

Kattgården är klar...

Vi började så smått att måtta allt i måndags och igår torsdag var den helt klar :) Eller jaa, det saknas ju lite växter och sånt, men nu kan gänget vara ute och njuta av friheten på ett tryggt sätt..

Jag är supernöjd med inhängnaden och den blev bättre än vad jag hade föreställt mig.. Och om jag är nöjd, så är det inget mot vad katterna är..
Dom skenade runt som galningar och lärde sig snabbt att man inte kan springa ut mellan stolparna, hahaa.. Det tog ca 2 försök per katt innan dom fattade att det var nät där..
Det bästa med att använda rådjursnät är att det syns knappt och att det är så lätt att jobba med..





 Dom glada byggarna som gjorde inhängnaden åt mig :) Tack Lennart och Erik


2 kommentarer:

  1. Så du har fuskat och inte gjort detta själv.. Hmmm.. ;)

    SvaraRadera
  2. Absolut :)) Mitt tålamod skulle ta slut vid stolpe nr 2, och vet man det, så är det bäst att anlita någon med lite mer tålamod :))

    SvaraRadera