tisdag 16 augusti 2011

Sköldpaddan Nubia


Om ca 1 vecka är det dags för Nubia att få sina minigeparder och gissa om jag längtar :)

Igår så fixade jag klart med bolådan, klippte till massa lakan för att hon ska få det riktigt mysigt och tog fram förlossningslådan så att den finns nära till hands..

Gulletjejen verkar godkänna bolådan för hon sov där inatt, men jag ska fixa en låda till för säkerhets skull..
I morse när jag vaknade låg Nubia inte ensam i bolådan utan hade fått sällskap av Lion och han låg där och höll sin tass över henne, mitt gullehjärta :))

Hoppas att han inte tar illa vid när han förstår att han inte får komma in i rummet snart, utan nu måste Nubia få lugn och ro tills det är dags :) Sen när Nubisen godkänner besök, kan jag lova att han blir den perfekta lekledaren till sina barnbarn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar