lördag 19 november 2011

12 veckor..

Nu är dagen här som man försökt tränga bort under en tid..

Ungarna är 12 veckor gamla och är med andra ord redo att flytta ut till sina nya familjer och förgylla deras vardag..
Alltså jag bara frågar mig varför jag gör detta och håller på med uppfödning för det gör såå ont i hjärtat när jag tänker på att dom små guldprickarna ska flytta ut :( 
Och jag vet att dom kommer att få det bra, men ändå.... Dom finns inte kvar hos mig..
Jag har redat varnat dom nya ägarna att jag kommer förmodligen att gråta som ett litet barn när det är dags att säga hejdå..

Nog för att jag kan vara lite tankspridd ibland, men jag vet inte vart dom här 12 veckorna har tagit vägen?? Det känns inte alls så länge sen som man hängde över bolådan när dom små bara åt och gnydde..


Numera ser det mer ut såhär.. Mami ligger gärna bredvid, men överlåter tvättandet åt dom andra.. Här är det Solace som ser till att pälsarna blänker som guld :)

Och ibland får vännerna ställa upp som levande klätterträd :))

Vattenfontänerna är riktigt populära, funkar både att släcka törsten i och för att vaska av tassarna :)

Miki, kullens enda kille, och ojoj vilken charmör han är.. Alla smälter för honom :)

Miki igen

Min fina keeper Belle slappar i favvo trädet..

Den här supersnygga donnan Aya har en klar karriär som fotomodell :)

Darling Lady är en riktig myskisse som helst ligger och slappar i knäet :)


Det vackraste ansiktet i norra Europa :) Klart hon (Belle) var tvungen att stanna ;)

Och till sist finfina Cristal som inte förstår varför hon inte få gå ut till fåglarna utanför..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar