söndag 11 december 2011

Lion och hans vänner...

Härom dagen så var jag till min goda vän Lena på fika och som vanligt blev det en massa kattprat :)

Oftast så handlar våra samtal om Lion och om Lenas ragdoll Rocky, som inte är som en ragdoll förutom till utseendet :)

Han är supersnygg, stor som ett hus, men riktigt mammig och feg så han vill inte riktigt följa med på utställningar och visa upp sig och det är synd, för han borde visas upp så snygg som han är..

Han är påhittig till tusen så han ger både matte och husse gråa hår med sina hyss.. Vi brukar skoja att Lena har umgåtts för mycket med mig och mina bengaler, för han har anammat lite bengal stuk :) Och samma gäller mig, jag umgås för mycket med hennes fluffisar så jag har ryggliggande soffpotatisar till bengaler hemma :))

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran till Lena nästa gång och fota Rocky, så får ni se en maffig ragdoll :)

Tills dess får ni se på min underbara Lionpion som var grön av lycka av att få komma ut en sväng idag..




1 kommentar:

  1. Jag kan bara instämma med dig Mira. jag som har sett eländet i verkligheten. Bengaler som är som Ragdoll och Ragdoll som är som en Bengal. jag tycker precis som du att Rocky är en fiiin kille. Sedan är ju Lion också en fiin kille och llika påhittig som Rocky. Ha det bäst ni alla fyra. /Kicki & Kung Lotus

    SvaraRadera