måndag 5 december 2011

Utställnings funderingar..

Jag har länge varit sugen på att köpa en Sturdi Habitat utställningsbur, men har tvekat eftersom jag vet att Lion skulle komma ut ur den på nån minut och då känns det ganska onödigt att lägga ca 250 € på det :-/
Meen nu när jag bara kommer att åka iväg med tjejerna kanske man ska passa på och köpa en ialf..

Vi ställer ju alltid på Turoks utställning i Åbo och där skulle buren vara en sån lättnad om man ställer 2 katter, för dom har inte några dubbelburar, så man måste alltid packa för 2 burar, suck..
Och dom som sett mina burar vet att jag har en massa grejer med, hahaaa..

Och jag blir såå stressad på utställningarna när jag ska packa upp mina burar med gardiner, vajrar, puffar, hängmattor, tak och så för att inte tala om allt pynt..
Så om jag hade en Sturdi skulle allt vara klart på mindre än 5 minuter!! Så det måste nog bli ett köp :)

Visserligen är en Sturdi lite halvtrist, men jag kan ju pynta den lite "Nordic Glow style" få folk känner igen oss :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar