måndag 30 juli 2012

Sorry för bloggpaus..

..men vi har haft besök av min familj och då finns det inte riktigt tid för nåt bloggande.. Meen igår åkte dom hem, så nu lovar jag förbättring :)

Kattungarna är nu 24 dagar gamla och börjar komma i den där roliga åldern när dom lär sig sina första steg, biter på allt och kommer gärna emot en när man prasslar med någon leksak :)

Mami Nubia är lite rolig och även fast hon är en supermamma så tycker hon att dom här gamla könsrollerna är lite förlegade och skulle gärna vilja att ungarnas papi kunde dra ett strå till stacken och avlasta henne, men det blir lite svårt för han bor inte hos oss.. Såå när hon släpps ut till dom andra katterna försöker hon locka med sig Lion tillbaka in till mitt sovrum och det ser ut som om att hon vill att han ska hjälpa till :) Och han äälskar ungar, så han har redan fått träffa dom små, men jag vågar inte låta han vara kvar utan att jag själv är med, för han brukar bara slänga sig på rygg titt som tätt och det blir inte så lyckat om någon av småttingarna hamnar under honom :)

Jaa nog med massa text nu för jag misstänker att det är bilder ni vill se :))






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar