torsdag 6 december 2012

Kvällens projekt..

Ikväll tog jag fram granen för att kolla ifall den duger även denna jul eller om jag måste köpa en ny..

Lion totalkvaddade en för ett par år sen, men numera hålls han under granen och inte i :)
Lovie lekte ekorre och klättrade runt stammen i racerfart och sen gled hon ner hela vägen längs med grenarna, så till slut så pekade alla grenar ner *lol*

Förförra julen var granen i backen några gånger, men ingen lyckades "ta kål" på den ialf.. Förra julen hade vi ingen gran tror jag...

Nytt pynt ska inhandlas under helgen, så den ser lite kal ut ännu :(


Solace hjälper till med uppsättningen :)


Schysst liggplats jue..


Här ska granen stå och visst ser den lite skral ut, men den får duga i år :)


Och va fasen, min lilla bebis Belle..


Ivrigt påhejjad av faster Solace..


Håller än så länge för två bengaler :)


Hahaaaaa, jag vann :)

 
 Och lilla granen ser ut att få en jobbig vistelse hos oss i år igen :-/
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar