måndag 24 oktober 2011

Spara eller inte spara...

Jaa herreguud, så jag har velat mellan om jag ska spara nåt ur kullen eller inte.. Eller ja, att jag vill spara nåt har varit helt självklart, men sen att bestämma sig för vilken av godbitarna ska få lov att stanna kvar, ja det har varit klurigt :)

Jag har haft 2 riktiga favoriter som turvis har varit klara keepers, men sen har man sett nåt annat i den andra kisseungen och så har man bytt, för att sen veckan efter byta igen *lol* Båda tjejerna är riktiga heartbreakers med superduper temperament och kurrmotorn går på högsta varv hela tiden :)

Meen nu har jag bestämt mig en gång för alla och min lilla keeper heter Belle, och som söndagsnamn har hon S*Nordic Glow Jouët Belle Epoque..



Lilla lejon hjärtat <3

2 kommentarer:

  1. Helt rätt tycker jag utan att vara kunning på området men hon har varit min favorit när man kikat på bilderna.

    SvaraRadera
  2. Klart lilla Belle ska stanna hos mormor *luuuv*

    SvaraRadera