torsdag 5 januari 2012

Nya utmaningar..

Det är inte bara privat med katterna man har massor att fundera på, vem ska paras med vem, vart hittar man snygga hanar att låna, vilka utställningar ska man anmäla till osv osv.. Även om vi varit väldigt osynliga under 2011..

Utan nu har jag även mycket att fundera på i arbetslivet.. Jag har idag haft min sista arbetsdag på spelbolaget PAF, där jag jobbat på kontoret som försäljningschef i exakt 8 år + 1 dag och före det som croupier på Birka Princess i 5 år.. Men nu är det slutspelat för min del efter 13 år :)

Sååå vad ska jag hitta på nu då?? Ja ni, jag har faktiskt ingen aning, men kände att det var dags för ett byte nu :)
Kan säga att jag ser framemot måndagmorgon när klockan ringer i vanliga fall 6:30, men nu ska jag bara dra täcket ännu högre upp och mysa heela dan med mina kära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar