måndag 3 januari 2011

Katter och blommor..

Jag har inte speciellt många blommor hemma för dom brukar inte se så snygga ut efter ett tag, så dom snygga som finns är i plast :)
Och mina ampelliljor dog tyvärr i flytten (inte för att dom heller var nå snygga :)

Meen det är ju så hemtrevligt med blommor, så jag brukar handla hem snittblommor lite då och då..
Tydligen tycker inte mina katter likadant, för så fort det kommer in en vas med blommor, så är alla på dom och verkar tävla om vem som kan förstöra dom fortast, knäppkatter...

Lion leder tävlingen än så länge, men hans dotter Solace har ärvt hans blomförstörar gen, suck :))

2 kommentarer:

  1. Tänk på att många blommor är giftiga, har kostat Sia en vecka på Uppsala universitetsklinik och mig mycket pengar :-(! Har nuförtiden också mycket plast!

    SvaraRadera
  2. Det är just därför jag bara har plastblommor och köps det in levande, så är dom "katt vänliga" :)

    SvaraRadera