fredag 11 februari 2011

11 februari..

För exakt ett år sen föddes en liten efterlängtad pärla låångt nere i Sverige, närmare bestämt i Flyinge Kungsgård hos min goda vän Ullis..

När jag fick reda på att lilla Queen Nubia skulle få bli min var lyckan total :)

 Som en liten parvel hos Ullis och Fifi <3

 9 veckor med världens puffnos

 Funkar perfekt som kaffesällskap på morgnarna :)

 Tokig i allt med fjädrar redan som liten :)

Min älskade lilla leopard med ett hjärta av guld :)

Och ikväll till frökens ära bjuds det på en 3 rätters middag med alla hennes favoriter :)

Till förrätt blir det räkröra, rå oxfilé serveras till huvudrätt och som efterrätt blir det tonfisk dekorerad med Tapsi leversticks och riven gräddost..


Grattis mamis lilla bebis på din 1-årsdag!!!




Tack Ullis och Fifi för min fina älskade unge <3

2 kommentarer:

  1. Grattis syrran, från Qisan <3 Ses snart :))

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis gosnosen *luuv* O tack Mira för att du älskar henne!
    Ullis o Fifi

    SvaraRadera