torsdag 10 februari 2011

Bokrean..

Äntligen hann jag till en bokaffär för att kika ifall det fanns några bra böcker kvar på rean, men det var väldigt urplockat, suck att jag aldrig kommer ihåg att gå dit första dan :(

Men iallafall nu när jag var i butiken så kom jag ihåg en bok jag läste för en herrans massa år sen och ville få tag på den.. Så jag förklarar för tjejen i kassan att det är en "barnbok" och den handlar om tidstjuvar och så var det nån sköldpadda med och så män i gråa kostymer, bra förklaring va??
Tjejen måste ha funderat ifall jag var helt klok, men tittar snällt i sin dator och efter mycket om och men, så hittar hon boken!!!!!  Tyvärr så har dom den inte inne, men ska beställa den åt mig :)

Så dagens boktips är: MOMO eller kampen om tiden


Och så efter att jag tjottrat om min barnbok en evighet så slänger jag fram en bok som jag faktiskt hittade på rean och gissa om hennes ögon blev stora, hahaa :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar