måndag 27 juni 2011

Midsommar

Midsommar helgen har varit riktigt lugn här hos oss. Vi har bara slappat och haft det bra :)
Sent på midsommarafton fick jag för mig och måla ett staket jag har på baksidan och det resulterade i att jag fick en halv snöbengal på lördag morgon när jag släppte ut katterna :/
Nikita gick raka vägen till staketet och strök sig mot den :) Det blev snabbt ett tvångsbad för henne, för akrylfärg är inte så bra för henne att slicka i sig..

Tack o lov gillar dom flesta av mina katter vatten, så badet gick utan några problem :)



Vad mer då.. Jo, Nubia har herrbesök hemma, men det går sådär.. Hon är villig och även han, men herrn i fråga blir lite rädd när hon sätter igång med sina parningsvrål och då hoppar han bort ifrån henne :/
Så lyckas det bli ungar här, ja då är han nog snabb :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar